Friday 17 November 2017

Option handels twitter


1 Alternativ: Daglig Aktieoptionshandel Blog och Alternativ Utbildning Daglig Option Trading Kommentar 24 februari Postad 9:00 ET - I morgon kommer marknaden att ge tillbaka vinsterna från den här veckan. SP 500 är ner 11 poäng före det öppna. Det finns inga nyheter över natten för att motivera flytten. Weve flyttade stoppet upp till SPY 235 i slutänden. Låt dagen utvecklas och ta vinst om vi stänger under den nivån. Bullish spekulanter har staplat in i denna rally och de kommer att spolas ut i morse. Den första vågen av försäljningen borde gå sin kurs om några timmar. Vi kommer också se lite vinst, men Im8230It8217s den tiden igen. Mötena kommer att vara live via webinar varje natt från 19:00 ET till 8:30 ET. Alla möten spelas in om du inte kan delta live, och inspelningar kommer att skickas till dig med bilder efter varje möte. I varje Boot Camp levererade I8217ve anmärkningsvärda marknadssamtal, såväl som numerisk tradeinvesting idéer och teman. Jag planerar att gå upp ante igen den här gången, med några fantastiska insikter på väg till våren och sommaren i år. Här är en titt på schemat: Måndag: 2017 Granskning Vilka mina tidigare startkampar förutsägs och vad som kommer att komma på tisdag: Nedåtriktade risker till 2017 Vad som ifs och hur man förutse en korrigering onsdag: ut med det gamla, med det nya: 2017 Marknadsrotationer Torsdag: En historisk titt på marknadsföringsskift Fredag: De allra bästa långorna och shortsna för 2017 Du vann8217t hitta en negativ recension på någon av mina Boot Camp-presentationer. Om du gillar att vara före marknaden i år, anmäl dig idag. Skicka e-postadresser till jefftradingaddicts med frågor. Trots vikten av marknadsförsäljningsorder från alla experter 8220Johnny-Come-Lately8217s8221 har min andel i TWNK stått upp till trycket på ett lager för en stund aktiekurs idag. Det här är fortfarande en stor omvänd historia, och drivkraften bakom en Deep Fried Twinkie är inget annat än äckligt. Som ett resultat finns det många anledningar att man bör överväga ett stänk av TWNK för pensionering. Huvudvis kreativiteten och humor bakom tickersymbolen. På dagen plockade jag upp några CMCM, lade tillbaka till mina CTRP-samtal (tog halvt igår) och kortade Gold. Guld kan vara något vi diskuterar idag antar jag. Höj din hand om du bryr dig att lyssna. Jag har intresse för borrare här (ATW, NE) som YY och kommer att se på att plocka upp ACIA imorgon om det finns kvar i 57-60 prisintervall efter vinst ikväll. Du har alla hört mig använda den här terminen innan, hörde det säkert andra där ute, använder den också. Jag vet inte om ursprunget till den här termen kommer från andras munnen82, men jag tänkte att I8217d släppte ett snabbt exempel på hur jag använder den här termen och hur det handlar om handel så att du kan undvika att få 8220Daniel Larusso8217d.8221 Let8217s använder det här klassiska klippet, från vilken denna term var härledd: Let8217s modifierar gjutningen i denna förklaring8230 John Krese 8211 BörsmarknadenNotion av smärta tillämpad på handel Johnny Lawrence 8211 Professionell TraderMarket Predator Johnny Lawrence8217s Ben 8211 En omvänd ordning för att ta vårt tidigare lågpris Daniel Larusso - YouUnsuspecting detaljhandeln Daniel Larusso8217s Ben 8211 Din stopporder Let8217s återskapar scenen i ett diagram över Las Vegas Sands LVS. Den har en fin liten bump, men har sedan rullat över att komma in för att testa stöd. När det gäller strategi, om du är lång från detta 52-område, var är ditt stopp Easy It8217s precis under låga vid 51,50 (Daniel Larusso8217s ben). Vi vet alla att det här är en episk plats att engagera sig i. Att veta detta, vad8217s det enklaste sättet att samla fler aktier här (I min John Krese-röst) kunde jag kasta ut en nedgradering, eller jag kunde helt enkelt driva aktien lägre för att köra alla öppna stopporder. Detta hjälper mig att öka min position på bekostnad av Average Joe Retail aka att få 8220Daniel Larusso8217d.8221 Jag skickar beställningar för att köra LVS nedåt (aka Johnny Lawrence), svepa benet (springa stopp) och ackumulera allt nytt utbud skapat av detta drag. Därför blir en supportpaus till en mottaglig köpare. Allt på bekostnad av några fattiga bastardsben. Let8217s gör en körning på 8220Ask OA.8221 Fick en fråga Skicka den. Lager, Marknad, Liv 8211 du heter det. I8217ll lämnar detta öppet till slutet. Min son startade en utmaning för aktiemarknaden idag på sin gymnasium. I går kväll knöt vi över diskussioner om 8220fyndande sårbara korta säljare för att sätta in sina bollar i en vise8221 samt 8220fatta ut vad alla idioter runt dig gör, sedan satsa mot them8221 och även mina preferenser för 8220Chinese Burritos8221 när du väljer ut ljudföretag att investera i. Han berättade för mig att hans lärare var en självutnämnd mästare på finansmarknaderna. Hans regelblad tydligt illustrerade detta faktum. Here8217s hans lärare8217s tips för handel: Handel Vad du vet 8211 Eftersom de flesta vet väldigt lite är det här en hemsk utgångspunkt. He8217d är knä djup i Nike, Sony och Doritos. Verktyg att leva av: Applicera en snabb stokastisk till ditt lager diagram och leta efter att köpa under 20 och sälja över 80. 8211 Låter legit. Han uppgav många gånger för att leta efter hög beta också. Kriteriet måste ställas till ett värde av 2 eller högre. Det fanns några andra förslag, men jag krämde upp papperet och berättade för oss att vi borde göra våra egna regler och försöka slå upp din lärare.8221 Han får en 500K-portfölj och en tidsfrist på en månad. Vad jag vill veta is8230How skulle du placera din barnportfölj jag började med en pool med 10 lager 8211 men fem viktiga saker att börja på idag. Dessa fem lager omfattar: SHLD, TWTR, DEPO, CMCM, MEET. Mina fem reserver var ADXS, WTW, LL, PI och TAHO. Why Option Millionaires 1. Ett helt team av Rock Star Trading Experts Vs. en One Hit Wonder Ledarskapet hos OM har drygt 100 års kumulativ handelserfarenhet, alla med beprövade track records. 2. Chattrummet för bästa aktieoptioner på planeten jorden. Period. Letar du efter handlingsbara affärsidéer i realtid under marknadstiderna Då behöver du verkligen uppleva kraften i vår livechatt. 3. En sann alternativ Trading Education Vs. 1 eller 2 månatliga e-postmeddelanden Var inte sälja dumma e-postvarningar. Vi skapar bättre aktieoptionshandlare här. Om du är i det, är det här platsen för dig. 4. En vänlig, etablerad gemenskap som uppmuntrar till meningsfull interaktion Har du någonsin blivit skrämmad av ett snooty, oförskämd finansiellt samhälle Det är inte oss. De människor som består av OM-samhället är hjälpsamma, skickliga och vill att du ska göra mer vinnande affärer. 5. Vår Rökning Hot Website OM är en användarvänlig, resursrik webbplats som är utformad för att göra en sak riktigt bra: göra dig till en bättre aktieoptionshandlare. Om du inte vinner, vinner vi inte. Första 3 Dagarna GRATIS 199,99 per månad Inläggsnavigering Diamond Portal 2017 Aktier, Förutsägelser, Trender och Teman Alternativ Millionärer Twitter Feed OM Favoriter Senaste Blogginlägg Senaste Kommentarer Nyligen Vunnit Medlemmar Testimonials

No comments:

Post a Comment